wtorek, 3 września 2013

na miętowo-jagodowym tle


W tym zdobieniu postawiłam na proste wykonanie, ale efektowny wygląd końcowy. 
Bez wątpienia zapewnił mi to miętowo-jagodowy gradient oraz stemple.


Tak, ścięłam paznokcie. Jakoś te dłuższe nudzą mnie ostatnio, a że polubiłam nieco błyskotki to postanowiłam je ściąć i częściej robić mani z wykorzystaniem brokatu. Na długich paznokciach, gdzie brokat noszony jest na co dzień, w sporych ilościach, kojarzy mi się to nieco z kiczem, ale na krótkich-jak najbardziej jestem na tak. Poza tym, łatwiej w dobrej kondycji utrzymać paznokcie krótkie, niż długie, a szkoła tego nie ułatwia.

Gradient wykonałam za pomocą mięty Virtual i fioletu Lioele. Na całości odbiłam motyw "pnącza". Do stemplowania użyłam ciemny fiolet Golden Rose. Stemple nie wyszły idealnie, szczególnie na lewej ręce, ale mimo  Całość pokryłam topem.










30 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie to wygląda :) A stempel wygląda jak byś to zrobiła długopisem. Fajny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gradient wyszedł idealnie, ładnie komponuje się ze stempelkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne kolory i staranne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie :D ja bym zamieniła tylko kolorek stempelków na czarny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też gdybym miała dobrze kryjący, czarny lakier:)

      Usuń
  5. Aaa! Ombre połaczone z wzorkami :3


    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyglądają :) Fajnie, że nie wyszło idealnie, bo wyglądają jak ręcznie malowane :) Mi się tak podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super, idealne połączenie kolorków <3

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się to połączenie kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczności :) bardzo mi się podoba wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite kolorki :) i cudowny wzorek :D na pierwszy rzut oka pomyślałam, że malowałaś ręcznie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gradient wyszedł fenomenalnie
    co do stempli, też zawsze mam problem z drugą ręką i to tak irytuje! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Może mówisz, że nie wyszły stemple idealnie ale moim zdaniem, jest rewelacyjnie! :) Cały wzorek godny uwagi. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Really nice!
    www.vworldrocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne krótkie paznokcie :) a zdobienie boskie ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygląda fiolet z miętką. Ja bym zrobiła na jednej ręce odwrotny gradient: fiolet przy skórkach, mięta przy końcówce. Bo taki ze mnie bzik :3

    OdpowiedzUsuń
  16. całość wygląda genialnie! połączenie kolorów bardzo "moje", że tak napiszę :) urzekło mnie to :)

    OdpowiedzUsuń
  17. doskonałe połączenie wszystkiego;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie, super kolory dobrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  19. kurczę ale te bazowe kolorki są cudne chyba mi dałaś pomysł kolorków na wesele w ta sobotę bo normalnie nie mam żadnego pomysłu co zrobić :) a takie lekkie rozmycie stempelków dodaje tu uroku więc się nie przejmuj kto by na to patrzył kiedy całość jest fantastyczna :) A gradient zrobiłaś na białym lakierze czy położyłaś miętkę i potem na to połączyłaś te dwa?
    też mam swoje króciaki też ostatnio nie lubię długich paznokci już mi się chyba znudziły i tak jak piszesz nie każde zdobienie wygląda dobrze na długich paznokciach także krótsze pazurki maja swoje plusy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malowałam od razu miętką, pod nią mam tylko bezbarwna odżywkę. Kryje bardzo dobrze i nie było potrzeby dawać białej bazy:)

      Usuń
  20. te kolory świetnie do siebie pasują, a pnącze wygląda trochę jakby było malowane.. długopisem :P bardzo ładne zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie, pięknie , pięknie! Aż bym chciała mieć teraz takie coś na paznokciach :D Przy okazji zapraszam do wzięcia udziału w moim rozdaniu z okazji roczka bloga :) Do wygrania dwa zestawy kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".