poniedziałek, 22 lipca 2013

subtelne migdałki



Tak elegancko i poważnie już dawno nie było na moich paznokciach. 
Niby nic takiego, a jednak patrząc na zdjęcia zdobienie można by bez zastanowienia nazwać "ślubnym".:)


To zdobienie jest wręcz "odgapione" od jednej z bloggerek. Gdy zobaczyłam ten wpis Callais pomyślałam, że coś takiego zagości na moich paznokciach lada dzień i tak też się stało. Mam nadzieję, ze nie masz mi tego za złe.:)

Inna, znacząca zmiana-kształt paznokci. Nie planował go zmieniać, ale pazurek na środkowym palcu lewej ręki, czyli tej, którą prawie zawsze fotografuję, nadłamał się. Mogłam albo go ratować i ponosić kilka dni, albo spiłować i uratować na dłużej. Wybrałam opcje drugą i tak też moje kwadratowe paznokcie stały się ostrymi migdałkami. :)




Najpierw pomalowałam paznokcie dwoma warstwami białego Bell. Gdy całość była idealnie sucha odbiłam motyw "wywijasów" z płytki S5. Użyłam lakieru Manhattan o brudnoróżowym odcieniu. Całość pokryłam topem dodając na serdeczne palce różowe, średnie cyrkonie.



Wolicie paznokcie w takie delikatnej wersji czy raczej stawiacie na intensywne kolory?




20 komentarzy:

  1. Podobał mi się poprzedni kształt paznokcia, ale ten też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach takie paznokietki to istna poezja!

    skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. This is perfect! ;)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię migdałki, kwadratowe już mi się 'znosiły':P A zdobienie jest rewelacyjne <3 Ciekawe, czy równie dobrze wyglądałoby inne zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślubne <3 <3 <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, jakie piękności! Ja obiema łapkami się podpisuje pod tym, że uwielbiam takie mani!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie delikatne wzory!
    Ide za chwilę tworzyć coś podobnego!

    OdpowiedzUsuń
  8. Są piękne *.*
    Zmiana kształtu też mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Są rewelacyje! Wolę delikatne wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak delikatnie, ślicznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja wolę intensywne kolory, szczególnie latem, ale taka odskocznia jest bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. strasznie mi się podobają :D piekne są :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdobienie jest po prostu śliczne! Delikatne, ale nie jakieś oczywistei faktycznie na ślubne idealne:) Nowy ksztłt bardzo mi się podoba... u mnie odpada przy małym dziecku, więc zostaje mi tylko podziwiać Twoje i innych dziewczyn:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten wzorek wygląda genialnie! Ja nie za bardzo lubię malować paznokcie, jak już to wolę patrzeć jak ktoś ma je fajnie zrobione :)

    moj-wlasny-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jest idealnie *.*
    uwielbiam ten kształt paznokcia i uważam, że bardzo Tobie w nim do "twarzy" ;)
    a zdobienie mega, po tych wszystkich neonach i innych intensywnych, żywych barwach jest po prostu cudem :D

    OdpowiedzUsuń
  16. takie delikatności też lubię od czasu do czasu, są bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie to wygląda w tej kolorystyce :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".