czwartek, 25 lipca 2013

galaxy


 "Boom" na motyw galaxy już trochę ucichł, a ja dopiero teraz zrobiłam takie zdobienie. 
Tak, wiec zapraszam na moje galaktyczne migdałki. :)





Najpierw pomalowałam paznokcie czarnym lakierem. Następnie gąbeczką nakładałam inne kolory: perłowy, róż, niebieski, fiolet. Gdy całość wyschła pokryłam cienka warstwą mleczno-rózowym lakierem z brokatem Wibo. Kontrast barw znikł, a całość "gwiezdnie" zaczęła się mienić. Na koniec zrobiłam jeszcze kilka białych kropkem i utrwaliłam topem. Użyłam tych lakierów, które widzicie obok.





23 komentarze:

  1. Też całkiem niedawno zrobiłam moje pierwsze galaxy ale Twoje podobają mi się bardziej :) miałam zbyt mało odpowiednich odcieni do tego zdobienia, a Twoje wyszło cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszły idealnie. Mogła bym na nie cały dzień się gapić. Raz próbowałam zrobić ten motyw i nie wyszło za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Extra to wygląda,muszę kiedyś spróbować na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzieki za komentarz;)
    Twoje pazurki sa świetne! Masz moze posta o tym jak je pięlegnujesz? Chetnie sie czegoś dowiem bo masz naparawdę bardzo ładne paznokcie:) Ja znowu lubie lakiery od GR mimo konsystencji i wchłaniania:) maja fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam, mam:)
      http://zlotapigmejka.blogspot.com/2013/01/25-sposobow-na-piekne-i-dugie-paznokcie.html

      Usuń
  5. wyszło cudownie ! o ile legginsy, buty i bluzy z tym motywem mi się nie podobają, tak Twoje paznokcie mnie urzekły ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. oo super! dziekuje Ci bardzo! Już się biore za czytanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Galaxy pierwsza klasa! Starasznie mi się podoba.. sama jeszcze nie robiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne! Ja bym musiała kupić dużo lakierów do tego :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wyszło naprawdę kosmicznie! super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne! Z tego co mówisz, wygląda, że to jest dość łatwe!

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Galaxy to wciąż jeden z moich ulubionych motywów, a Twoja wersja jest naprawdę świetna!:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Odjechane w kosmos :)

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. wyszły cudownie :) uwielbiam ten motyw !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Amazing! ;)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam wzór galaxy! raz robiłam i z pewnością powtórzę bo zawsze mnie urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie Ci wyszły, ja się zabierałam pare razy za to mani, jednak nigdy efekt mnie nie zadowalał :<

    OdpowiedzUsuń
  17. zdobienie jest fantastyczne! nie dość że cudowne pazurki, co już pewnie pisałam, to jeszcze świetnie ozdobione ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. też kiedyś robiłam galaxy na pazurkach :) fajny efekt

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem pod wrażeniem :) no motywu kosmosu na paznokciach jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".