piątek, 5 lipca 2013

nudziak z makiem



Postawiłam na paznokcie pomalowane jednym kolorem-nude, bez żadnych dodatków, wzorów. 
Lakier sam w sobie jest ulepszony czarnymi drobinkami, które mi kojarzą się z ... makiem.:)




Lakier kupiłam na jednym ze sklepów internetowych przy okazji zamawianie płytek. Ciekawy efekt, jakiego jeszcze nie miałam i niska cena zachęciły, jednak wzięłam tylko jeden lakier czego teraz żałuję. Na szczęście firma dorzuciła gratis w postaci podobnego lakieru, tylko innej firmy.:) Na paznokciach mam trzy warstwy lakieru. Spodziewałam się, że trzeba będzie ich kilka, bo konsystencja jest dosyć rzadka. Jednak jak skrócę paznokcie i nie będę chciała mocnego krycia to myślę, że ciekawy efekt będzie też z jedną warstwą lakieru, ewentualnie nałożony na paznokcie pomalowane białym lakierem. Lakier to wyrób firmy Lemax, z która szczerze mówiąc nie miałam większej styczności, ale jak na razie jest u mnie na plus. Lakier w rzeczywistości jest bardziej w odcieniu nude, na zdjęciach wpada jakoś bardziej w mleczny niż w beże.



Podobają Wam się tego typu lakiery?



25 komentarzy:

  1. ale masz śliczne paznokcie, wierzę,że też do takich dojdę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie dlugie paznokcie, wygladaja swietnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, lubię takie lakiery :3

    Zapraszam!
    palyna-paulina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten maczek jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają tego typu lakiery :-) chociaż nigdy jeszcze nie miałam :-) muszę to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz przepiękne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie lakiery!
    cudny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze zdobienie ;) Bardzo ładny jest ten kolor ;)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful! :)

    http://fashionabejita.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  10. Veronique już go pokazywała, uważam, że jest boski, szkoda, że nie wiem gdzie go u mnie dostać ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ekstra:) Te drobinki dodają mu charakteru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi też się kojarzą z makiem :D Nudziak wcale nie nudny.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Faktycznie wygląda jak mak ;* !
    Obserwuję + liczę na rew : http://wika-poz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie śliczne i pomysłowe pazurki! aż mam ochotę sobie coś zrobić podobnego :) Ogólnie lakiery tego typu podobają mi się bardzo :) Pozdrawiam serdecznie kochana + dodaję do obserwowanych :)

    ps. Jesteśmy z tego samego woj. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny lakier! Faktycznie przypomina mak lub jakiś pyłek, wspaniale to wygląda :)

    Nominowałam Cię do Liebster Blog Award! Więcej informacji na moim blogu :) http://its-five-oclock.blogspot.com/2013/07/liebster-blog-award-x2-d.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, świetny! Ogromnie mi się spodobał :) Daje świetny, delikatny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  17. masz cudowne paznokcie! a co do lakieru to ja osobiście takie lubię ;)

    zapraszam do mnie ;)
    http://anuula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. These nails are absolutely stunning! Your nail art is so creative – I love it.

    xo, Meera | www.momentswithmeera.com
    twitter + instagram: @meeranavlakha

    OdpowiedzUsuń
  19. I like it. Have a nice weekend.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. ale super!! Zachciało mi się makowca :D

    OdpowiedzUsuń
  21. jest boski :D sama bym taki chciała :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".