sobota, 27 lipca 2013

kobaltowe róże

 
Manicure, który mimo swej prostoty bardzo mi się spodobał. 
Połączenie kobaltowych róż z bazą w kolorze nude- klasycznie, ale ciekawie.





Paznokcie pokryłam trzema warstwami lakieru Wibo Express growth. Na suchą całość przykleiłam naklejki wodne-kobaltowe róże z czarnymi ozdobnikami. Całość pokryłam topem.

 Nie wiem jak Wam, ale mi ostateczny efekt, skojarzył się z dużymi wisiorami, w których jakby zamknięty jest obrazek. Stąd też taki atrybut na zdjęciach. :)


20 komentarzy:

  1. uwielbiam naklejki wodne. bardzo fajne połączenie kolorystyczne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam naklejki wodne, a te są wyjątkowo piękne i całość wygląda bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ;-;

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatny, dziewczęcy, romantyczny - UWIELBIAM takie mani
    a kształt paznokci idealnie tu pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałam dokładnie te same naklejki ale jak zamawiałam to akurat nie mieli ich na magazynie :( cudne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam te naklejki, ale jeszcze nie znalazłam na nie pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Woo, ale cudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Francja elegancja!Bardzo ładne pazurki.

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak niewiele potrzeba do szczęścia, kilka naklejek i jeden lakier ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śśśśśśliczneeeeeee :D nie wiem co napisac więcej :D jestem zachwycona efektem końcowym :D

    OdpowiedzUsuń
  11. prezentują siię wyśmienicie :) muszę w końcu użyć moich naklejeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. po prostu zakochałam się<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Miłość moja do tego zdobienia jest tak wielka, że nie umiem jej wyrazić słowami...:) Ciężko trafić na naklejki kwiatowe, które nie są infantylne (przynajmniej ja nie mogę) te sa idealne, połączenie boskie... jak stylowa filiżanka do kawy.. <3

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny manicure :) i podoba mi się Twój kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne paznokcie :) Mnie te różyczki przypominają wzory na porcelanowych filiżankach. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".