piątek, 14 czerwca 2013

skittles inaczej

Dzisiaj mam paznokcie pomalowane kilkoma kolorami, jednak nie w tradycyjny, skittlesowy sposób.
Metodę troszkę "przerobiłam" i zobaczcie co wyszło! :)



 Nie będę się dzisiaj rozpisywała, bo jakoś nie mam głowy do myślenie.:)
Najpierw zobaczcie jednak czego użyłam, bo trochę tego jest.



Paznokcie malowałam "pół na pół", zachowując kolejność kolorów. Użyłam sześciu lakierów o różowych tonach. Całość "przecinałam" czarnymi paskami. Wykorzystałam do tego naklejki Sincler otrzymane w ramach współpracy. Równość naklejenia nie zachwyca, ale nie mam wprawy jeszcze w ich używaniu.Całość pokryłam topem.





10 komentarzy:

  1. Te naklejki mi się podobają. W ogóle fajnie wyglądają tak pomalowane paznokcie. Ten kolor z Catrice wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł i bardzo ładne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście, bardzo oryginalny skittles mani, przykuwa wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się to podoba.. nie widziałam jeszcze takich paseczków.. super:)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem fajny efekt uzyskałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne Śliczne i jeszcze raz Śliczne ;) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też tak robiłam kiedyś, ale bez naklejek, sama robiłam te paseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śmiesznie! bardzo pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".