wtorek, 11 czerwca 2013

bąbelki na butelce



Dzisiaj lakier w kolorze butelkowo-ziolonym z groszkami, okręgami. 
Ostatecznie skojarzyło mi się to z bąbelkami, stąd też taki tytuł.:)




Lakier Miss Sporty to typowo butelkowo-zielony kolor, który zmienia odcień zależnie od oświetlenia, pory dnia. Trudno było mi uchwycić jego rzeczywisty kolor. Aby go ożywić dodałam naklejki Sincler, które otrzymałam w ramach współpracy. Groszki i okręgi były żółte. Jednak nie są ona całkiem kryjące dlatego też ciemna zieleń przebiła przez nie i ostatecznie maja pistacjowy odcień. Trochę żałowałam, bo w głowie miałam wizję żółtych bąbelków, ale trudno. Całość pokryłam topem.







15 komentarzy:

  1. Myślałam ze sonda zrobiłaś te kropy takie wielkie :)
    Świetne te naklejki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorek bardzo przyjemny dla oka :) Taki fikuśny! Mi przypomina kąpiel z bąbelkami :D Faktycznie szkoda, że kółeczka nie są żółte ale w tym kolorze też im do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Te paznokcie sa przepiekne! :) Buziaki, zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale mi się to spodobało :) fantastyczne te bąbelki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądają :)
    zwracają na siebie uwagę, choć jakoś kolorek bazowy do mnie nie przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale ładnie, świetny efekt!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne naklejki :) Podoba mi się to, jak dobrałaś kolor lakieru do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A już chciałam pytać jak zrobiłaś takie idealne kółka :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też zastanawiałam się i miałam pytać jak je zrobiłaś :) super efekt.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".