poniedziałek, 3 czerwca 2013

"projekt trendy 2013"-neopastele i paski (w jednym)


Jestem zaległa ze zdobieniem z szóstego tygodnia-neopastele. 
Jednak nie miałam pomysłu na jakieś konkretne zdobienie, 
ani nie posiadam żadnego neopastelowego lakieru. 
Z pomocą przyszły mi jednak naklejki
W ten sposób połączyłam dwa tygodnie na jednym zdobieniu.:)




Lakierowy detoks zakończyłam na 12-tu dniach. Za dwa tygodnie zaczynam jednak zabiegi fizjoterapeutyczne i codziennie 20 min "wirowania" dłoni w wodzie na pewno nie będzie służyć lakierom, więc pewnie wtedy też paznokcie będą miały kilka dni oddechu.


Dzisiejsze zdobienie to brudnoróżowy, pastelowy Manhatan i naklejki paseczki w odcieniu fioletu i jasnego różu, które otrzymałam w ramach współpracy z firmą Sincler. Pierwsze naklejanie jak widać nie wyszło idealnie, ale powoli opanowałam technikę naklejania długich pasków, więc powinno być już coraz lepiej. :) Naklejki mają lekko neonowy odcień, więc wykorzystałam je do szóstego tygodnia. Jako, że paski-do siódmego tygodnia. Paseczki są idealnie równe, ale nie idealnie przyklejone, no ale wszystko przede mną jeszcze, bo otrzymałam spory zapas od Sincler. :)








17 komentarzy:

  1. Wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie :) Kolor lakieru jest śliczny, taki delikatny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie przy pierwszym zdjęciu się zastanawiałam jak to zrobiłaś, że one takie wypukłe, ale jak przeczytałam że to naklejki to zrozumiałam :) Bardzo fajne :) też się zastanawiałam nad połączenie tygodni :) Ja to w ogóle mega w plecy jestem :/

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe, ale lakier po prostu mnie urzekł :)
    jaki ma numer?

    OdpowiedzUsuń
  5. O jakie fajne te naklejki:) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny pomysł podoba mi się też

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie wyglądają, a gdzie te nierówności ? ? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fenomenalny :> Też muszę sobie sprawić chyba takie naklejki, bo nie umiem zrobić nigdy równych pasków :D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne połącznie kolorów :) paski na paznokciach zawsze mi sie podobały ale ja nie potrafie ich równo namalować lakierem nawet na lewej dłoni :D :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super finishing . Lovely inspiration .
    Love your blog, would you like to follow each other on GFC and Bloglovin '? Let me know :)

    Fashion Factive
    Fashion Factive on Bloglovin

    Fashion Factive on Facebook

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne te paseczki, no i jakie modne w tym sezonie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ale fajny pomysł z połączeniem :D podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".