sobota, 4 maja 2013

Saran wrap? Yeees!

Kilka razy spotkałam się już z paznokciami ozdobionymi za pomocą metody saran wrap
czyli z użyciem folii spożywczej
Na jednych blogach bardziej mi się to podobało, na innych mniej. 
Wielkiego "wow" jednak nie było, 
 ale mimo to postanowiłam wypróbować u siebie i wtedy byłam mile zaskoczona...

Najpierw pomalowałam paznokcie dwoma warstwami seledynowego Golden Rose. Po dokładnym wyschnięciu nałożyłam grubsza warstwę ciemniejszego Ingrid, zachowując jednak zieloną kolorystykę, po czym od razy przykładałam kulkę zrobioną z folii spożywczej. Na pazurkach powstaje marmurkowy efekt, który bardzo mi się spodobał. Powtórzyłam to na każdym paznokciu. Suche pazurki pokryłam topem.







23 komentarze:

  1. wygląda jak liście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się efekt końcowy, chyba sama muszę spróbować tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło super :) jak skóra arbuza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez jeszcze nie próbowałam, nie ciągnie mnie specjalnie do dej metody.
    ale efekt w zieleni wyszedł bardzo ładny ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Awesome, I love it! x

    ♡ E.
    http://machachu.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt jest świetny :) Muszę koniecznie spróbować. Ten GR jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej metodzie, ale naprawdę ciekawie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczny efekt, też poeksperymentuje dzisiaj :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Great photography.
    Loving your blog!
    perhaps you'd like to follow each other.
    Let me know.

    I follow allright.

    Greetings Emma Wunderbar.

    http://emma-wunderbar.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ślicznie to wygląda:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Heyyy this green is just wonderful!!:) You've done great work<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, pierwsze słyszę o takim sposobie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super manicure!!)))
    Like your blog!) Follow you)
    Follow me, if you want))

    http://karinamalinana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne też muszę spróbować tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Love the design :)

    Would you like to follow each other?

    My nail polish blog nails-and-more.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".