czwartek, 2 maja 2013

nowość od Lovely


Kilka dni temu trafiłam na nowe lakiery od Lovely
Kolekcję widziałam wcześniej w sieci i do gustu przypadło mi wiele kolorów, 
szczególnie tych "pośrednich, mieszańców". 
Na początek kupiłam jednak jeden lakier-szaraka, którego brakowało w mojej kolekcji.



Nie będę rozpisywała się o lakierze, ponieważ kupię jeszcze inne kolory i wtedy napiszę szczegółową recenzję. Lakier nie jest rewelacyjny, ale za 6 zł warto wypróbować, szczególnie ze względu na piękne odcienie.
Na paznokciach mam trzy warstwy szaraka, krycie jest zadowalające jednak po dwóch. Jak widać lakier ma shimerowe wykończenie, drobniutkie złote drobinki. Na palcu serdecznym ozdobiłam paznokcia czarną folią ciętą, która u mnie przypomina efekt po pękaczu. Folię utrwaliłam topem, resztę lakieru zostawiłam bez utwardzenia-zobaczymy jak z trwałością... :)



22 komentarze:

  1. ładny ten kolor, na tych zdjęciach wyglada nawet jak khaki, a ja takie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko efekt przekłamania koloru na zdjęciu. W rzeczywistości nie ma połysku khaki. :)

      Usuń
  2. Kolor bardzo ładny. Fajnie ta folia wygląda, na miniaturce rzeczywiście myślałam, że to pękacz.

    OdpowiedzUsuń
  3. szarak jest fajny- ma lekki shimmerek, który dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny kolorek. Muszę się skusić na jakiś lakier z Lovely.
    Ps. Zaczynam obserwować. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorek śliczny! :))

    http://linde-lo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię takie szaraczki. Pasują do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię szarości, ale ta jakoś mnie do siebie nie przekonuje.. Chyba za ciemny jak dla mnie - wolałabym ton jaśniejszy :) Ale może skuszę się na inny kolor z tej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie :)
    strasznie mi się podobają twoje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A się właśnie zastanawiałam jaki pękacz tak ładnie pęka :D. Szarego lakieru nie mam, więc kto wie. Na pewno jakieś kolory kupię.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy, ale niezbyt lubię szaraki, mało który mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam te lakiery ostatnio w drogerii :) wiele kolorów również i mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kolorek może nie mój ale sam pomysł świetny :) w ogóle przejrzałam kilka poprzednich wpisów i jestem pod wrażeniem Twojego talentu! :) piękne 'prace' :)

    OdpowiedzUsuń
  13. :D ładny ten szarak :D i fajny pomysł z tą folią :D

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny ten lakier;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy, ale mam nieodparte wrażenie, że mam podobny
    jednak jak do tej pory omijałam lakiery Lovely, tak teraz przyjrzę im się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne paznokcie, piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy kolor, jeszcze się z takim nie spotkałam :)
    obserwuje :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Love this! Thanks for sharing! xo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".