niedziela, 14 kwietnia 2013

"Kuleczkowy" manicure, czyli kawior.



Do tej pory bulionem zdobiłam najczęściej jeden paznokieć lub tylko był on małą częścią stylizacji. 
Jako, że trwałość manicure z użyciem "kuleczek" nie należy do najlepszych, 
nigdy jeszcze nie miałam go na wszystkich paznokciach. 
Postanowiłam jednak dać mu szansę i... Ta dam! Zdobienie "only" bulion.:)


Na początek: ścięłam paznokcie praktycznie na zero. Nie lubię monotonii, dlatego długie paznokcie nie goszczą u mnie zbyt długo i zawsze przychodzi czas, kiedy ścinam je prawie na zero. Na szczęście nie mam z nimi problemów typu łamliwość, rozdwajanie, kruchość, więc łatwo mi je zapuścić, co możecie zauważyć śledząc posty. Krótkie paznokcie wykorzystuje do zdobień, z którymi łatwo "przesadzić". Używam wielu sposobów, metod zdobienia, ale mam pewną granicę np. paznokcie z 50-cioma kolorowymi cyrkoniami+do tego brokat mogą wyglądać ładnie, ale na krótkich paznokciach. Nie wyobrażam sobie, że miałabym na co dzień nosić długie paznokcie pokryte złotym, mega błyszczącym brokatem z dodatkiem "diamentów". Coś takiego tylko na wyjątkowe okazje, ale i to nie wiem czy skusiłabym się na takie świecidełka...:)
Na krótkich paznokciach jakoś trudniej przekroczyć tę granice "kiczu". Dlatego też zdobienie "100 % bulionu" myślę, że lepiej wygląda na krótkich paznokciach niż np. gdybym obsypała nim paznokcie o takiej długości jak np. tutaj.Ale to tylko taka moja refleksją, nie mająca na celu nikogo obrażać, bo wiem, ze część lubi właśnie takie "błyszczące" akcentowanie dłoni na co dzień. :)

Przechodząc do zdobienia.
Postawiłam na inny niż dotychczas sposób "akcentowania". Postawiłam na inny kolor kawioru nie na palcu serdecznym, ale na najmniejszym i wskazującym. Na pozostałe paznokcie nałożyłam bulion w kolorze coś pomiędzy wrzosem a brudnym różem. Kolory nie kontrastują ze sobą jakoś szczególnie, więc sam efekt mi się podoba. Gorzej z trwałością, tym bardziej, że nie pokrywam bulionu topem. Starałam się "wcisnąć" bulion w lakier, więc trzyma się on już drugi dzień całkiem dobrze, ale chyba jutro zniknie już w większości. No, ale taki urok "malutkich kuleczek"... :)



Na tym zdjęciu dokładnie widać, że przy bulionie jest problem z końcówkami paznokci. Mi niestety kuleczki szybko poodpadały z końców przy najprostszych czynnościach. Jednak "z góry" nie jest to tak widoczne.


23 komentarze:

  1. Lubię kawior, ale przez jego słabą trwałość nie wykorzystuje go zbyt często.

    OdpowiedzUsuń
  2. funky nails

    I HAVE CHANGED MY BLOG'S URL FROM nanybuz91.blogspot.com to the NEW URL

    Come by for a visit & check my latest(fashion haul from here & there )

    ( artofnanyslife.blogspot.com )

    N@NY
    ,
    ,

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie szkoda,że to tak mało trwałe zdobienie jest.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zbyt dużo się dzieje na tych paznokciach :) Na jednym palcu bardziej mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kawior to jest to, do czego nigdy się nie przekonam, nawet na jednym paznokciu.
    To już prędzej oszaleję na punkcie piasków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kawior prezentuje się świetnie:D Ten różowy jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kawiorek :) Przekonałam się do niego dopiero wtedy, kiedy sama zrobiłam - wbrew pozorom trzyma się całkiem nieźle, a jaki robi efekt! U Ciebie jest świetny :) Dobrze, że postawiłaś na różne kolory. Paznokcie pięknie wyglądają :)

    Kurczę, ja nigdy w życiu sama z siebie nie obcięłabym pazurków na zero :D

    OdpowiedzUsuń
  8. jakoś nie przekonuje mnie kawior na całych paznokciach, ale jako pojedyncze ozdoby już tak ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się, a ja niedługo będę próbować pluszowych paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnych kolorów użyłaś, ciekawie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Może mało praktyczny mani, ale za to przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podoba mi się ten trend :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba miałabym problem z takimi paznokciami. Średnio lubię, gdy coś sztucznego jest do nich doklejone, chociaż staram się pilnować, jakoś odruchowo zaraz się tego pozbywam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądają uroczo :)))

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na konkurs
    http://crazyworld1000.blogspot.com/2013/04/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie to wygląda :) tak dla bajeru czasem można sobie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze nie próbowałam tego Mani ale efekt piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".