czwartek, 18 kwietnia 2013

ramka z piegów



Ostatnio polubiłam zdobienia z wykorzystaniem piegów. 
W prosty sposób można uzyskać ciekawy efekt bez specjalnych zdolności artystycznych, 
jedynie z odrobiną cierpliwości...:)
Paznokcie stylizowane na tzw. ramki, planowałam wykonać już dawno temu, 
a dzięki piegom mogłam zrobić je w miarę równo, uzyskując pożądany efekt.



Na początek pomalowałam paznokcie ciemnym fioletem GoldenRose z serii Rich Color. Po wyschnięciu na jeden pazurek nakładałam drugą warstwę, przyklejając od razu nieco jaśniejsze piegi, tworząc coś na wzór ramki. Czynność powtarzałam na kożdym paznokciu, po czym wszystkie pokryłam topem.

Jak podoba Wam się takie wykorzystanie piegów?
Jak dla mnie efekt jest całkiem fajny-paznokcie delikatnie, ale nie nachalnie połyskują, piegi ożywiają kolor. Na pewno spróbuję zrobić takie zdobienie z innymi kolorami, bardziej wiosennymi. Może żółty+zieleń..?:)






18 komentarzy:

  1. fajne połączenie z fioletem :D podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Very interesting content! I am looking forward to more, and following you!

    XOXO,

    Ker-Leen
    Music. Fashion. Love.
    http://kerleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny efekt, kolory mi się podobają, mimo że fiolety noszę bardzo rzadko ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo bardzo fajnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I love it! It's so pretty! xx

    ♡ E.
    http://machachu.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! :) Wygląda, że jest bardzo pracochłonne;P

    OdpowiedzUsuń
  7. ale ciekawie to wygląda, mi chyba cierpliwości by nie starczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie :) ja mam za małą/zbyt pod kątem [nie umiem tego opisać] płytkę i mi odstają takie dodatki :/ :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, aż chyba sama sobie takie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I love it I love it I love it!!!:)) Good job!;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow,amazing design,your blog is wonderful.*__*
    I like your blog. Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    OdpowiedzUsuń
  12. dodały blasku całości. Bardzo fajnie je wykorzystałaś. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".