sobota, 16 marca 2013

projekt "Kontynenty"-Europa




 Ostatnie zdobienia w ramach projektu "Kontynenty". 
Tym razem Europa....


 Planów było mnóstwo-zaczynając od przyrody, po wielkie, znane miasta-Paryż, Londyn, Barcelona, Rzym.... Ostatecznie znów poszłam na łatwiznę i po prostu stworzyłam flagę Unii Europejskiej, która u mnie ma 10 gwizdek, zamiast 12. :)


 Na początek pomalowałam paznokcie niebieskim Wibo. Nie miałam żółtych gwiazdek, więc po prostu pomalowałam białe żółtym lakierem, poczekałam aż dobrze wyschnął. Nałożyłam druga warstwę niebieskiego, po czym na serdecznym ułożyłam gwiazdki. Całość pokryłam topem.


24 komentarze:

  1. genialne ;) najlepsza prostota ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się tam nie znam , ale gwiazdek to powinno być 12 ...No chyba że miałaś na myśli jakąś inną Europę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogi Mateuszku!;*:*:* Napisałam wyraźnie w poście, że u mnie jest 10, a nie 12. 2 po prostu się nie zmieściły. Czas najwyższy zacząć czytać, jeśli chcesz komentować.:)

      Usuń
    2. Droga Edyto :) Po pierwsze nie płacisz mi za czytanie tylko za komentarze , po drugie musisz dużo jeść żeby Ci palce urosły :) Wtedy zmieszczą się nawet gwiazdki z uesańskiej flagi :)

      Usuń
    3. ok, pomyślę nad większą ilością jedzenia :)

      Usuń
  3. Bardzo mi się podoba ten lakier Wibo:) Zdobienie proste i efektowne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie bomba- prosto, ale od razu wiadomo o co chodzi! super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ten lakier z wibo jest świetny. Lubię takie mocne kolory :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ha :D prosto i jaki super efekt !! cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysl :) proste i sliczne !

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne. Proste i na temat, a na paznokciach prezentuje się przepięknie. Na pewno przykuły by mój wzrok na ulicy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niebieski jest cudowny <3 a pomysł bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny pomysł, wykonanie genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piekny jest ten niebieski ;) mi by pewnie te gwiazdki zaraz odpadły:) ale bardzo estetycznie to wyglada;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Great beat ! I wish to apprentice even as you amend your web site, how could i subscribe
    for a weblog site? The account aided me a acceptable deal.
    I were tiny bit acquainted of this your broadcast offered brilliant transparent concept

    Also visit my blog post: Airplane Game

    OdpowiedzUsuń
  13. Ekstra! Od razu wiadomo o co chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna akcja - szkoda, że wtedy nie byłam tak zainteresowana tym tematem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".