sobota, 2 marca 2013

projekt "Kontynenty"-Australia



Kolejna część projektu "Kontynenty".
Po mroźnej Antarktydzie czas na Australię.


Australia i Oceania-drugi pod względem egzotyczności (dla mnie:)) kontynent. Australia kojarzy mi się głównie z kangurami, misiami koala i... wielkimi pożarami.
Oceania to egzotyczne wyspy, piękne wybrzeża, kokosy, leżaki, zieleń, brak tłoku, tradycja tamtejszych wysp... Mogłabym wypisywać w nieskończoność. Po prostu całkiem inny, egzotyczny i przede wszystkim zawsze ciepły świat, który chętnie odwiedziłabym, pozostając tam na dłużej.:)
O jednej z wysp Oceanii-Bora Bora, mogliście nawet przeczytać na moim blogu tutaj.
Całość sumuje się na piękny, kolorowy świat, którym z pewnością oddaje Wielka Rafa Koralowa położona u wybrzeży Australii. To właśnie ona stała się moją inspiracją.




Paznokcie pomalowałam błękitem Art de Lautrec. Reszta to różne lakiery i wzory malowane lakierami do zbiednień bądź szpilką-koralowce, ośmiornica, ryby, koniki morskie, rozgwiazda itd.  Całość pokryta topem.


18 komentarzy:

  1. piękna interpretacja oceanu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ^^^ piękne akwarium na paznokciach!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ośmiorniczka mnie urzekła :) bardzo fajnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. rozgwiazda wyszła świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ośmiornica i koniki morskie - super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda cudownie, podziwiam Twoją precyzję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo się dzieje a ja tak lubię, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to własna interpretacja - nie ma ograniczeń :)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczny wzorek :D koniki morskie najjjjlepsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow :) jestem pełna podziwu :) musiało Cię to zdobienie kosztować wiele pracy :):)

    OdpowiedzUsuń
  11. I don't even know how I ended up here, but I thought this post was good. I don't κnow whο you are but certainly yоu're going to a famous blogger if you are not already ;) Cheers!

    Feel free to visit my web page HTTP://Vipshoppingalert.com/
    My site > vipshoppingalert.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne detale, jestem pod wrażeniem. Całość wygląda pięknie, napracowałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. WOW just what I ωаs searchіng foг.
    Came heгe by searching foг iѕraeli olіvе oіl

    Feel free to suгf tо mу web sitе ::
    meg

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".