niedziela, 17 lutego 2013

Bo tęsknię za wiosną...:)



Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zmarzluchem
 i tęsknie już za wiosną, słońcem i wyższymi temperaturami. 
Dlatego też chciałam ubarwić trochę szarość za oknem, 
więc na moich paznokciach pojawiły się typowo wiosenne wzory...:)

 


Do wykonania mani użyłam naklejek wodnych-kwiatów i motyli, które nakleiłam na suchy już lakier nude od Wibo. Nałożyłam go tylko jedną warstwę, więc krycie nie jest takie jak chciałabym, ale byłam za mało cierpliwa-chciałam jak najszybciej wypróbować naklejki, bo jeszcze nigdy nie praktykowałam tej metody.:) Całość pokryłam dwoma warstwami topu.






Dłoń prawa....
... i lewa.


Wy też tęsknicie za wiosną...?:)

31 komentarzy:

  1. wyglądają fenomenalnie :)
    jednak przez Twoje pazurki strasznie zatęskniłam za wiosną :C

    OdpowiedzUsuń
  2. jak wiosennie :) ja też już tęsknię za wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie to wygląda. Czekam na wiosnę... i lato :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne paznokcie. Ja też tęsknię za wiosną :)
    Zapraszam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. !!! niesamowicie mi się podoba! bardzo, bardzo wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba każdy czeka z utęsknieniem na wiosnę ;)
    genialne paznokcie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Wooow jestem w szoku i szybko z niego nie wyjdę! Cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować te naklejki bo wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. These are so beautiful!
    http://thelipstickthegirlandherwardrobe.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. amazing ! , love it

    Am following you with GFC ,
    NOW , IT'S YOU TURN TO FOLLOW ME PUMPKIN !

    N@NY
    http://nanybuz91.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Haha, fajny blog :D
    Zapraszam do mnie:
    anotherinna.blogspot.com
    lub
    nowe-zycie-niny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hi! Lovely nails! l like it!
    kisses from Argentina
    I follow you in google!
    kity-cri

    http://thekityshoesworld.blogspot.com.ar/

    OdpowiedzUsuń
  13. Hallo sweety:)
    Lovely blog, maybe you wont to follow each other let me know on Amandadalum.blogspot.com
    Amanda

    OdpowiedzUsuń
  14. Love it!!! Great blog!

    http://im2style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog
    zapraszam do mnie, obserwujemy? ;)
    xo

    OdpowiedzUsuń
  16. teraz to już nie tylko za wiosną, ale za naklejkami wodnymi!!!:D
    Prześlicznie to zmajstrowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne paznokcie :*
    Ja lubię zimę z wielu powodów, ale ja chce wakacji trochę słodkiego lenistwa bez wyrzutów sumienia.

    http://czern-w-bieli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. I love these nails and your blog, they look awesome!! thanks so much for your comment on my blog! I'm going to follow you back! xxx

    www.whatshappeningnat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie, naklejki wodne są jednak niezastąpione:)

    OdpowiedzUsuń
  20. kochana ja też ostatnio nabyłam nawet kilka wzorów naklejek wodnych bo nie chce mi sie malować samej wzorów , uważam że to fantastyczne rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  21. *.*
    so cute and beautiful
    kiss
    http://maggienails90.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne :) Prawdziwa wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wyglądają :)
    urzekły mnie !

    OdpowiedzUsuń
  24. Te naklejki są moimi ulubionymi! Nawet całopaznokciowe nadają się do nakładania na paznokcie. A do tego przystępna cena i już nie wracam do zwykłych naklejek :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę się w końcu zaopatrzyć w naklejki wodne :) Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".