poniedziałek, 29 października 2012

ciasteczkowy potwór

Tym razem zdobienie z przymrużeniem oka-tak na poprawę humoru podczas dłuugich, zimnych wieczorów, inspirowane, znanym pewnie wszystkim, Ciasteczkowym Potworem. :)



0188374.jpg





Na początek pomalowałam paznokcie odżywką. Następnie niebieskim lakierem zrobiłam zarys potworka. Gdy lakier wysechł czarnym lakierem narysowałam oczy, usta oraz kontur ciała. Wypełniłam oczy białym lakierem, robić na koniec czarną kropkę (zapominając, że Ciasteczkowy Potwór ma lekkiego zeza:)). Całość pokryłam topem.


22 komentarze:

  1. How creative! I bet my girls would love this!! They love the cookie monster! Would love it if you stopped by my blog. If you follow let me know and i'll follow back! xoxo
    www.fashionmavenmommy.com

    OdpowiedzUsuń
  2. So cute! i love them <3
    Your blog is amazing :)
    maybe we could follow each others?
    please let me know xoxo,

    http://skinnylove0.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cute nails!!!!
    Kisses
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  4. ale świetne ♥
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale są urocze, strasznie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne! ;)) potworkowe! Buziaki i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne! jeśli pozwolisz, to kiedyś spróbuję takie namalować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale urrrrocze! ;D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowny wzorek!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny pomysł na zdobienie paznokci :))
    P.S. Nie mam na blogu jeszcze recenzji mydła Aleppo - dopiero przymierzam się do napisania jego recenzji.

    OdpowiedzUsuń
  11. Thanks for your comment on my blog! Yours is cool too :)

    http://ms-emmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cudowne, masz talent i wyobraźnię :P A robisz tylko sobie czy zajmujesz się tym na powaznie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko dla siebie, ale myślę, ze w przyszłości, w wolnych chwilach, zajmę się tym bardziej na poważnie:)

      Usuń
  13. Haha! No są świetne! Bardzo fajny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Paznokcie na prawdę ci się udały, zazdroszczę talentu!
    Też bym chciała mieć tak zręczne palce :)

    Oczywiście obserwuję i zapraszam do śledzenia również nas

    http://leblogdesaly.blogspot.com/

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajne paznokcie :) chcialabys sie obserwowac? zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".