niedziela, 16 września 2012

róże Eveline

Po raz kolejny róż, tym razem dwa odcienie od Eveline, na pazurkach "pół na pół", co jest niestety mało widoczne zarówno na zdjęciach jak i w rzeczywistości.





Paznokcie pomalowałam jedną warstwa jaśniejszego lakieru. Druga to jaśniejszy i ciemniejszy róż, pomiędzy którymi przykleiłam czerwone romby. Niestety one już całkiem zamazały granice odcieni...:)
Na zdjęciu obok, jednak dobrze da się dostrzec różnicę w kolorach, chociażby patrząc na buteleczki lakierów.:)




9 komentarzy:

  1. Są naprawdę śliczne! Podobają mi sięz takim wzorkiem. Buziaki, zapraszam na konkurs ze sklepem Sheinside, do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham taki kolor na paznokciach ;)

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja widzę różnicę kolorów :) bardzo mi się podoba! sama chciałabym sobie zrobić jakieś fajne zdobienie, ale nie mam cierpliwości do paznokci i pomysłu na fajne wzorki :)

    W ogóle jak się sprawdzają te lakiery? Bo widzę je raz na rok i nie miałam okazji jeszcze przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duży plus za dobre krycie-dla mało wymagających wystarczy jedna warstwa:) konsystencja, pędzelek - bez zastrzeżeń. Co do trwałości to trudno mi powiedzieć, ponieważ zmyłam paznokcie po niecałych dwóch dnia ponieważ romby zaczęły się wyginać.

      Usuń
  4. super:)))


    http://kamilaphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne! Delikatne i nieprzesadzone - super!

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety ja nie widzę tego przejścia, ale kolory są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".