wtorek, 7 sierpnia 2012

Wakacje 2012, czyli... Władysławowo.




Wróciłam wczoraj w nocy. Cała i zdrowa, z zapałem do blogowania:)
 Tak jak obiecałam-post (a raczej fotorelacja) o Władysławowie.



Na początek to, co warto zobaczyć, odwiedzić.
Uprzedzam-zdjęcia zero obróbki :)

Aleja Gwiazd Sportu





Pomnik gen. Józefa Hallera





Dom Rybaka
  -wieża widokowa:

 
 


widok z wieży:
 

-muzeum motyli

  
 




 Port rybacki
 

 


Lunapark Słowiński
 
Jedna z większych atrakcji lunaparku na drugim planie-Zamek Azteków.


  

Wnętrze Zamku Azteków.
 


Teraz coś dla tych, którzy podczas wyjazdów nie mają zamiaru zwiedzać cokolwiek.:)

Miasto
 
Ktoś musi umilać czas przechodniom :)


No i najważniejsze....
 plaża !








Sporo ilość atrakcji na plaży.
Dla każdego.:)



























wejścia na plażę
Po "wspinaczkach" w Jastrzębiej Górze 4 lata temu-te były dla mnie idealne.;)





budowle z piasku
Nie tylko zamki, ale inne, genialne, wymagające sporo cierpliwości, pracy i precyzji. Wielki szacunek do "budowniczych". Mam nadzieję, ze nie oskarżą mnie o naruszanie praw autorskich.:)

Jeśli ktoś nie zwrócił uwagi, to mężczyzna wykłada kamieniami zrobiony wcześniej z piasku napis "love". Cóż za roamntyzm... :)



Zachód słońca...

Nie, to nie balony. Te czarne punkciki to lampiony szczęścia (czy jakoś tak).


i wschód... :)


Podsumowując:
Władysławowo do dobre miejcie na wakacje dla tych, którzy chcę wykorzystać czas "do końca"-odpoczywając na plaży (wśród tłumów:)) i zwiedzając . Liczne atrakcje turystyczne w okolicy, korzystne położenie (Hel, Trójmiasto niedaleko), zdecydowanym plusem jest szeroka, czysta plaża.
Jeśli jednak chcemy odpocząć od hałasu, ludzi, miasta-lepiej wybrać się w inne miejsce.












Myślałam, że przygotowanie tego wpisu zajmie mi mniej czasu... :)

6 komentarzy:

  1. Też byłam w tym roku we Władysławowie i racja jak ktoś chce wypocząć to jak najdalej od tego miejsca. Najlepsze są imprezy we Władku ; D Czarny koń, Solar, La Plage ; D

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam okazję tam być w zeszłym roku. Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To daleko się wybrałaś w te wakacje:) Piękne zdjęcia, widać, że skorzystałaś z wyjazdu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bywam od czasu do czasu we Władysławowie, ale samo miasto nie przypadło mi do gustu:) Ale jego okolice jak najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie, większość bardzo profesjonalna. Musisz mieć chyba dobry sprzęt? ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie. Używam zwykłego aparatu cyfrowego, który był kupiony z 5 lat temu, ma bodajże 7,2 Mpix, więc jak na obecne czasu jest to raczej aparat z tych "nie rewelacyjnych":)
      Ale marzy mi się kiedyś tam lustrzana...:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".