piątek, 27 lipca 2012

Komu w drogę....

.... temu czas zacząć się pakować. :)

Jastrzębia Góra  2008



Wyjeżdżam dzisiaj i jakiś czas mnie nie będzie, nie przygotowałam też żadnych postów, które miałyby się ukazać podczas mojej nieobecności.
Jadę leniuchować nad morze, do Władysławowa, czyli jak dla mnie-na drugi koniec Polski, czeka mnie, więc cała noc jazdy.

Gdy wrócę, a wracam 6 sierpnia, obiecuję napisać jakiś post o Władysławowie. No i pokazać Wam zdjęcia z wyjazdu.:)


Trzymajcie kciuki za pogodę, aby mi dopisała, bo prognozy nie są zbyt optymistyczne... :)
Do zobaczenia za niecałe dwa tygodnie. :)


6 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku, mam nadzieję, że pogoda dopisze :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Udanego wyjazdu, wracaj szybko;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale Ci dobrze ;) ja niestety w tym roku nigdzie nie wyjeżdżam

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastycznych wakacji! :)

    btw. u mnie trochę o dogboardingu, zapraszam! :)

    xx, hejven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Miłego leniuchowania! Sama bym się chętnie wybrała nad morze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wyjazdu, baw sie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".