piątek, 6 lipca 2012

wakacyjny gradient


Dawno temu próbowałam już robić takie pazurki, tzw. gradient (grrr....dlaczego wszyscy mówią na to "ombre"?), a ponieważ ostatnio są na topie, więc przypomniałam sobie o tym sposobie i powstał taki oto wakacyjny mani. :)








Do wykonania użyłam czterech kolorów-żółtego, wrzosowego, różowego i fioletowego.
Kolejne kolory nakładałam gąbką (nie będę się rozpisywała, bo było już wiele razy o tej metodzie, więc jeśli jej nie znacie a jesteście zainteresowane to i tak bez problemu znajdziecie opis w sieci).
Całość pokryłam standardowo utwardzaczem.




Oczywiście do dobrego wycieniowania duużo im brakuje, ale nie zgłębiłam tej metody jeszcze na tyle, żeby był dobry gradient... :)


6 komentarzy:

  1. Fajnie dobrane kolory :)na żywo na pewno świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie, bardzo fajny pomysł na cieniowanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają! :) Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jutro idę do sklepu po lakiery i robię takie same ! :D Oby mi tylko wyszly bo nie mam zdolności do takich rzeczy ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".