środa, 23 grudnia 2015

Artystyczna Środa (cz. IX)





W tę przedświąteczną środę przychodzę do Was z zimową malowanką 
 oraz świątecznymi życzeniami.
Zapraszam!


 Jak wiecie, jestem poza domem i ten wpis również pojawia się automatycznie. Mam nadzieję, że technologia nie nawaliła i wszystko jest tak jak należy. :)

Paznokcie, które widzicie w tym wpisie, są ścięte na zero. Pierwszy raz też, malowałam coś bardziej skomplikowanego na takiej długości. Mimo to, jestem zadowolona z efektu, bo coś tam zimowego klimatu udało mi się na nich umieścić. Brakuje jedynie kolorowej choinki w oknie... :)



Na koniec pragnę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia świąteczne, 
ponieważ jest to już ostatni wpis, jak przygotowałam i spotkamy się zapewne dopiero końcem zimy/początkiem wiosny.

Życzę Wam wspaniałych Świąt Bożego Narodzenia,
pełnych ciepła i uśmiechu.
Żeby te święta nie były powierzchownie przeżyte,
a radość aby panowała głęboko sercu każdego z Was.
Aby życzenia spełniały się wraz z pojawieniem pierwszej gwiazdki,
a barszcz, karp i pierniczki smakowały wyjątkowo i niepowtarzalnie!

Całuję Was gorąco!














9 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".