sobota, 17 stycznia 2015

wolf


Wiedzieliście gwieździste niebo w górach?
Jeśli tak to pewnie podzielacie moje zdanie, że jest niesamowite, a jeśli nie to wszystko przed Wami!
To właśnie o nocnym niebie pomyślałam, 
zobaczyłam motyw wyjącego wilka na jednej z płytek BornPrettyStore.
Co z tego wyszło? Zobaczcie!:)



To trzecia płytka jaką otrzymałam w ramach współpracy od BornPrettyStore. "Afrykańskie" motywy sprawiły, że wiedziałam, ze muszę ją mieć (pozdrawiam Gaba!;*), jednak to "wilka" odbiłam jako pierwszego.
 Baza to galaktyczny motyw wykonany wieloma lakierami, jakie widzicie niżej. Góry namalowałam farbkami akrylowymi, a stempel wykonałam czarnym Golden Rose. Niestety wyszło "prześwitująco" i musiałam poprawić stempelek farbkami. Całość pokryłam topem, a później zmatowiłam. Jednak to wersja błyszcząca bardziej do mnie przemawia.

 Wersja z topem matującym:
 Wersja błyszcząca:


Udanego wieczoru!

Koda rabatowy do wykorzystania w sklepie BPS.








10 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".