poniedziałek, 30 września 2013

Projekt Tęcza-fioletowy


Siódmy, czyli przedostatni już tydzień Projektu Tęcza.
Tym razem czas na fioletowy.



Zdobienie zrobiłam tylko pod kontem projektu, miałam go nie pokazywać, bo nie dość, ze paski nie wyszły idealnie, to jeszcze zepsułam końcówkę na palcu wskazującym, a skórki dopełniają całość idealnie...
Jak znajdę czas na zmalowanie czegoś lepszego to na pewno pokażę inną propozycję.

Jako bazę użyłam jasnego fioletu Lioele oraz ciemnego Golden Rose. Główną rolę odegrała tasiemka ze sklepu FiiGirl. Całość zmatowiłam topem od Vipery.

 



19 komentarzy:

  1. Fajnie wygląda a Ty mnie tak źle nastawiłaś wstępem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam fiolety na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czego Ty kobietko narzekasz? Bardzo fajnie Ci wyszło! Aparat lubi wyciągać niedoskonałości, na żywo z pewnością mani wygląda bombowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popieram :D świetnie to wygląda, a aparaty to złośliwce :/

      Usuń
    2. No niestety aparat często podkreśla niedociągnięcia wszelakiego rodzaju. Czasem nawet "na żywo" ich nie zauważam tylko dopiero podczas wybierania zdjęć. :)

      Usuń
  4. lubię tasiemkowe zdobienia
    :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny efekt;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, wszystko co zrobisz na paznokciah jest wspaniałe *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne paseczki, najlepsze chyba na ukos :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".