sobota, 29 czerwca 2013

Wakacje!

Wreszcie długo oczekiwane wakacje
Niestety patrząc za okno jakoś nie czuję, że to już ten czas. 
Mimo, że pogoda nie rozpieszcza, wakacyjna atmosfera na moich paznokciach panuje od wczoraj.:)


Moje plany na wakacje? 
Niekoniecznie podróże w rzeczywistości, ale Was postaram się zabrać na kilka wirtualnych wypraw, w świat całkiem innych niż znamy z codzienności. Więcej nie zdradzę, bo na razie to tylko plany.:)
Dodatkowo spodziewajcie się recenzji kosmetyków, gównie Bingo Spa jak tez recenzji lakierów do paznokci.
Stylizacji 'ciuchowych' nie obiecuję, ale za do zdobień powinno pojawić się dużo.:)

 

Przechodząc do zdobienia.
Najpierw zrobiłam cieniowanie. Używałam do niego różowego Maybelline, pomarańczowego Miyo i słonecznego Essence. Po dokładnym wyschnięciu zmalowałam palmy... zwyczajnym, wypisującym się eyelinerem (tak, tak, tym zwyczajnym do rysowania kresek na powiekach:)) , stąd też efekt przerywanych linii. Całość pokryłam topem Golden Rose.



 Jak Wasze plany na wakacje? :)

29 komentarzy:

  1. Super, chociaż trochę słońca w pobliżu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdobienie wyszło super, od razu czuć wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne :)
    ale gradient to już w ogóle mistrzostwo ^^
    moje plany na wakacje? znaleźć pracę a pod koniec gdzieś wyjechać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne;] aż mi się zamarzyło być teraz na plaży wśród tych palm;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny gradient - idealne przejścia! :) Piękne mani! :)
    Ja wakacje spędzam w domu, jedynie może wyjedziemy gdzieś z mężem na jeden weekend jak będzie słonecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudownie! Uwielbiam takie wzorki, kiedyś też malowałam jakieś palemki na cieniowanym tle :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fenomenalne! Takie paznokcie potrafią poprawić humor i przenieść myślami w na gorące plaże nawet w pochmurne dni. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne wakacyjne manicure. Niestety moje pazurki sa zbyt krotkie na takie cuda
    Kisses
    Aga

    How to look good being sick?
    Follow me at bloglovin
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  9. gradient cudo!
    palemki zrobione eyelinerem? no tego jeszcze nie grali ^^
    długo czekałaś aż wyschnie, żeby top nie rozmazał?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok. 10 minut, ale to tak "profilaktycznie". Mam eyeliner w pisaku, więc wysycha praktycznie od razu, jednak po lakierze trochę się "ślizga", więc zachowuję ostrożność przy malowaniu topem mimo wszystko, bo dosyć łatwo rozmazać. Evelinery w żelu czy tusze do kresek pewnie wymagałyby więcej czasu.

      Usuń
  10. Wow!! you have great skills!
    and yea i would love to follow each other :) if you can please follow me on both ♥
    http://stormia-fashion.blogspot.com/ (following you now)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie mogę! Ale ty masz talent do robienia paznokci! Wróżę ci karierę manikiurzystki (jak to się pisze?!) :3

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochanieńkie to ruszamy na plaże

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow.. co za widoki :) PIęknie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale ładnie :D palemki są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe :) oj jak ja bym teraz chciała być gdzieś w ciepłych krajach i leżeć pod palmą :(

    OdpowiedzUsuń
  16. GREAT POST! Really like it. I am about to follow you, maybe you could head over to my blog and follow me too? I have an upcoming post about the Lush event I went too! PS- Love the design of your blog.
    www.charlyb128.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne paznokcie :-)strasznie mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  18. jejciu, śliczniutkie te pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Love the colours! Nice post. New follower here maybe head over to our blog hunny

    Beautiesunlocked.blogspot.co.uk

    Lx

    OdpowiedzUsuń
  20. Woww...beautiful nail art! I wish I could do that! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on “GFC” (Obserwatorzy), and bloglovin? I promise I’ll follow you back <3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  21. Thank you so much for stopping by and for following! I'm following you back now on GFC and bloglovin (#121)....and I clicked there on the "♥like button" (below each post)on all your posts, to show my appreciation and some love. Woowwww....I'm the first one "♥liking" your posts there ;D
    Keep in touch sweetie! Hope you have a wonderful day ahead and a fabulous week<3

    x❤x❤

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne zdobienie! ;)fantastyczne kolory.
    szkoda, że nie mamy tak za oknem ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. This is so creative... lovely!

    http://ttopssss.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".