niedziela, 10 marca 2013

słoneczny+pękacz



Zdobienie szybkie do wykonania, ale efektowne. 
Często, gdy nie mam wiele czasu i chcę szybko zrobić na paznokciach coś ciekawego, 
sięgam po lakier pękający.
 Tym razem kontrastowe połączenie-słoneczna żółć przełamana czernią. 





Żółty Essence zachwycił mnie swoim kryciem. Rzadko zdarza się, że wystarcza mi jedna warstwa lakieru aby krycie było praktycznie idealne. Tym razem się to zdarzyło, wielki plus dla firmy, dlatego też na paznokciach mam tylko jedną warstwę żółtego.  Po dokładnym wyschnięciu nałożyłam czarny pękacz Salamandra od Vipery. Całość pokryta topem.






15 komentarzy:

  1. Ja na pękacza uwielbiam nakładać flejksy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt ;) powiało latem

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kiedyś też lubiłam pękacze. Teraz jakoś za często po nie nie sięgam :) Piękny kolor tej żółci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam ren żółty, ale jeszcze nie testowałam :) dobrze wiedzieć, że kryje przy jednej warstwie ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie to wygląda, ale u mnie pękacze już poszły na drugi plan. Jakoś mi się znudziły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. połączeni pękacza z żółtym wygląda genialnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. żółty lakier o takim kolorze, który tak świetnie kryje?? zakochałam się!
    są jeszcze dostępne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam go w drogerii w koszyczku "z resztami", więc trudno pewnie byłoby znaleźć go już teraz. Żałuję, że wcześniej nie zwróciłam uwagi na te lakiery.

      Usuń
  8. Pszczoła trochę inaczej :)
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne wygląda ten pękacz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczny manicure
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna żółć :)
    Bardzo mocno ten mani skojarzył mi się z pszczołami ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na wiosenne rozdanie :)
    http://covtrawiepiszczy.blogspot.com/2013/03/wiosenne-wariacje-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny jest ten żółty, a w połączeniu z czarnym po prostu idealny :) obserwuję
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".