środa, 29 lipca 2015

Artystyczna Środa (cz.IV)



Lada dzień rozpocznie się sierpień. Miesiąc spadających gwiazd.
Uwielbiam patrzeć w roziskrzone niebo,
dlatego dzisiejsza "Artystyczna Środa" przeniesie Was w miejsce idealne do oglądania sierpniowego nieba.
Dacie się namówić?:)


Gdy byłam mała chciałam zostać astronomem. Co prawda poszłam w nieco innym kierunku, ale nadal patrzenie w gwieździste niebo sprawia mi ogromną frajdę. Zimą czy to latem, uwielbiam wbijać wzrok w ten tajemniczy bezkres, którego dostrzegamy zaledwie maleńką część. Latem, głównie w sierpniu, Ziemia wpada w rój Perseid, a my, dzięki ciepłym nocom, możemy godzinami oglądać "spadające gwiazdy" i wymawiać dziesiątki życzeń! :)



Na paznokciach mam "sierpniowo-nocny miks". Lakier, jaki mam na dwóch paznokciach to Wibo, który widzieliście dwa lata temu (również w sierpniu:)) tutaj. Dzisiaj widzicie go położonego jedną warstwą na czarnej bazie. Pozostałe paznokcie to gradient i delikatny, brokatowy glitter. Na takim podkładzie pędzelkami namalowałam księżyc w pełni i zarys drzew-"choinek". Miało wyjść ładniej, ale sam sens zdobienia i tej "Artystycznej Środy" jest wystarczająco dobry dla jego publikacji. :)



Daliście się przekonać do oglądania nocnego nieba w najbliższym miesiącu?
A może wcale nie musiałam Wam o tym przypominać?:)










14 komentarzy:

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".