poniedziałek, 15 października 2012

"dźgane" kolorami


Miała być pazurki tzw. metodą dmuchaną , ale wyszło trochę inaczej-nie potrafiłam "wydmuchać" lakieru tak, aby wychodził pożądany efekt, więc po porostu "popaćkałam" paznokcie lakierami. No ale od początku...:



Najpierw pomalowałam paznokcie białym lakierem (z nadzieją, że później wyjdą ładne, kolorowe kleksy, które na białej bazie będą ciekawie prezentować się). Następnie, po nieudanych próbach dmuchania, zaczęłam po prostu "dźgać" pędzelkami paznokcie i wyszło to coś, co widać na zdjęciach.:)







Następnym razem zabezpieczę skórki...:)




20 komentarzy:

  1. Wyszło bardzo ładnie, nawet jeśli nie takie było założenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choolera, te paznokcie sa obledne!!! Pozdrawiam i zapraszam, u mnie nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem Twojej paznokciowej twórczości. Te wzorki są obłędne, jak napisała Katsuumi.

    OdpowiedzUsuń
  4. o ale twórcze :D
    podobają mi się ;)

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing nails!!!!!!!!
    Thanks for your comment!!!!!!! We follow you back!!!!!!
    Kiss!!
    Francy&Stef
    chicwiththeleast.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, pierwszy raz coś takiego widzę :D świetny pomysł i efekt :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Takich cudaków jeszcze nie widziałam :D świetne są! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też nie wychodzi "dmuchanie lakieru" ale świetnie sobie poradziłaś bo pazurki super wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnee ! :D

    natkaa9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Really cute nails :D
    Thanks for dropping by to my blog ^^
    x, Lara
    http://rockteraptor.blogspot.fi/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super adorable nails! You did a wonderful job. :)

    ~Phuong
    http://classypeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy efekt, nawet jeśli nie był zmierzony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey nice blog, im following you now!
    please follow me back :)

    http://are-you-gonna-be-my-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny efekt ^^

    Zapraszam, http://scienceruless.blogspot.com .

    OdpowiedzUsuń
  16. Great post, dear.

    Love this!!!

    Feel free to follow me via gfc and I will be happy to follow u back :)

    Happy Weekend,

    Nicoleta

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  17. te są cudowne! przyciągają uwagę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".