sobota, 2 listopada 2013

Essie z różami


 Pastelowy róż z drobinkami w połączeniu z różami, czyli.... 
czas typowo kobiece zdobienie.



Essie Virgin Orchid idzie na wymiankę. Chociaż myślałam, że na paznokciach będzie prezentował się lepiej niż w buteleczce.
Zły nie jest, kolor baardzo mi się podoba, ale spodziewałam się kremowej konsystencji, fanką shimmera nie jestem, więc mam nadzieję, że komuś innemu będzie służył.







Na paznokciach mam 3 cienkie warstwy lakieru. Aby "zdominować" czymś shimmer zmalowałam farbkami czarne, duże róże. Wykorzystałam do tego te pędzelki, które otrzymałam od FiiGirl. Całość pokryłam topem.




Jak podoba Wam się taki kobiecy mani?










34 komentarze:

  1. Widzę nowy nagłówek :3 Piękne kwiaty na paznokciach :O

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne paznokcie *-* dałabyś posta jak o nie dbasz? jeśli takowy już jest na Twoim blogu, to bardzo przepraszam, ale dzisiaj zaczęłam obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemu:)
      Stosuję większość z tych sposobów: http://zlotapigmejka.blogspot.com/2013/01/25-sposobow-na-piekne-i-dugie-paznokcie.html

      Usuń
  3. Przecież jest piękny! właśnie przez ten shimmer ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. też nie przepadam za shimmerami, ale ten jest całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie! tak elegancko i baaardzo kobieco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyszło :D te róże są znakomite :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny mimo wszystko! Ja lubię shimmery :) różyczki piękne, bardzo kobiecy mani :)
    a może chciałabyś za niego jakąś biżuterię, skoro chcesz oddaćgo na wymiankę :) zerknij do mnie, może wpadnie Ci coś w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne te róże :)
    ja shimmer lubię, ale za różami (kolorem :P ) jakoś nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam różane zdobienia, nawet wczoraj się pojawiło u mnie na blogu. Podoba mi się połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne różyczki zmalowałaś :)
    Essie kupiłaś na ezebrze?
    ja właśnie sobie zamówiłam stamtąd dwa inne i żeby nie mieć niespodzianki (shimmerowej) zawsze oglądam dany lakier na google grafika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jakoś nie wpadłam na to, wcześniej nie miałam takich niespodzianek, ale dzięki za radę, na pewno wykorzystam w przyszłości, bo często w sklepach internetowych jest tylko jedno zdjęcie, na którym właśnie nie widać autentycznego wykończenia. :)

      Usuń
  11. mimo wszystko, całość prezentuje się uroczo i dziewczęco ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wyszły Ci te różyczki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardo ładnie Ci te różyczki wyszły ^^ sama lubię różyczki, są takie uniwersalne :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie ładne różyczki, lubię ten motyw ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie, uwielbiam róże w każdej postaci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne i delikatne mani :) ja też chcę takie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie! Uwielbiam lakiery ESSIE :) Zapraszam do mnie, nowy wpis:))

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładne różyczki, ale kolorek nie w moim typie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam motywy kwiatowe, więc bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na zdobienie :D Bardzo podobają mi się różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyszło cudownie:))

    W wolnym czasie zapraszam do siebie:
    renessmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne!!!
    Szkoda że mieszkasz tak daleko bo miałabyś klientkę;)
    Pozdrawiam:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. In love with your nails!

    http://mis360grados.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama namalowałaś te róże?! Wow, podziwiam :DD Przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".