niedziela, 15 września 2013

czekolada z kawą


Dzisiaj przychodzę do Was ze zdobieniem w jesiennej tonacji-brązach
Do tego moje pierwsze malowanki z użyciem pędzli
Zobaczcie co z tego wyszło.:)



Pędzle otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem FiiGirl.  Farbek nie mam, ale chciałam je wypróbować, więc zamiast nich użyłam lakierów. W najbliższej przyszłości planuję jednak kupić jakiś niewielki zestaw farbek. Polecacie jakieś niedrogie, dobre dla początkujących farbki?

Paznokcie pomalowałam w formie 3+2, w nieco innej formie. Zaakcentowałam palec środkowy zamiast kciuka. Te też paznokcie pokryłam dwoma warstwami "kawy z mlekiem" Miss Sporty. Pozostałe-czekoladą Manhattanu. Do malowanek również wykorzystałam tylko te dwa lakiery. Całość pokryłam topem.






dłoń lewa
dłoń prawa
 
 Miało być ładnie, ciekawie, wyszło nieco inaczej niż się spodziewałam, 
więc na prawej ręce postanowiłam zmalować coś tylko po to, żeby nie było tam pusto. 
Postawiłam na motyw zebry. 
Nie starałam się zbytnio, a mimo to, ostatecznie to dłoń z zeberką bardziej mi się podoba. 
A Wam?:)





29 komentarzy:

  1. jak na pierwszy raz jest super! u mnie było nieco gorzej. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, zwłaszcza motyw zebry :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak brązów nie mówię to stwierdzam... wow! BARDZO mi się podoba!
    Też muszę zainwestować w farbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, każda ręka ma co innego :D

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekoladowy lakier bardzo mi się podoba a całość wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorek z miss sporty miałam i jest to jeden z moich ulubionych lakierów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też zeberka się bardziej podoba, nie przepadam za kwiatkami

    OdpowiedzUsuń
  9. Zebra podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. obie łapki wyglądają świetnie :D dołączam się do pytania o te farbki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie i jedna i druga opcja jest świetna! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fabulous nails dear! Love the details and art!
    Kisses from Miami,
    Borka
    www.chicfashionworld.com

    OdpowiedzUsuń
  13. OMG jestem zachwycona twoimi zdobieniami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Zebra ! Piękna i moje kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na pierwsze malowanie pędzlem to wyszło Ci genialnie !

    OdpowiedzUsuń
  16. nieźle jak na pierwszy raz :) co do farbek ja polecam zwykłe dla plastyków kosztują grosze a niczym nie różnią się od tych "specjalnie do paznokci" konsystencję można samemu sobie zrobić odpowiednią za pomocą wody :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zeberka jest rzeczywiście trochę lepsza. Ale wyrobisz się :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne :) ja chyba jednak pozostanę wierna lakierom ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. swietny akier bardzo ladny ten ciemny kolorek :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mi się obie propozycje podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na pierwszy raz to efekt jest genialny ;) Jak dla mnie oby dwa zdobienia są śliczne ;)

    http://matrelsy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyszło, podoba mi się to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz!
Każdy z nich jest dla mnie motywacją. Zarówno ten pozytywny jak i z konstruktywną krytyką. :)

Proszę o niepozostawianie linków do blogów, rozdań itd. Trafię do Ciebie sama. :)
Jeśli Twój blog mi się spodoba to z pewność go zaobserwuję, nie proponuj zatem "obserwacji za obserwację".